5 Panel Wink Mirror UK?

689R

gentleman of hyper
Joined
Feb 29, 2008
Messages
2,938
Also iv heard alot people who had the broad view and then got a wink and said they would never go back, and there no way a broad view can give you as much view as a 5 panel wink mirror plus they get hate from people who never used or seen one properly half the time.



lol. have you had a wink mirror fitted to a car before to give you such excellent first hand knowledge?

As I have aleady said, I have one and an ek9 with a rollcage, yet i choose not to fit my wink mirror....
 

markp

Well-Known Member
Joined
Sep 28, 2009
Messages
1,867
they wink mirrors look about as good as having jaundice .
 

CarlM

Grey EK3 Owner
Joined
Apr 23, 2013
Messages
99
JuKIB6c.jpg


No Love? lol
 

kellsled

Phil
Joined
Dec 12, 2008
Messages
3,737
Give the guy a break he wants a wink mirror it's not your car and if it's not to your taste don't comment,not my personal taste I use a broadway but I'm not going to cry about it lol I think hondaperformacepartswarehouse.com stock them if not a quick post on civiclife will point you in the right direction mate
 

KleeHar

Member
Joined
Apr 19, 2014
Messages
30
**** yal! just spent 60 quid on a mirror just out of spite if nothing else lmao, cheers Kellsled i got it off hondaperformacepartswarehouse (y).

Il post some pix when its fitted so you can troll me some more ;).
 

jesse888

Ek9+Turbo+Nurburgring= Heaven
Staff member
Donator
Joined
Oct 16, 2012
Messages
8,917
Many mirrors, much scene, wow

In all seriousness if you like them(which clearly you do) then go ahead, not to my taste but that doesn't matter. I haven't got to look at it/them.
 

jesse888

Ek9+Turbo+Nurburgring= Heaven
Staff member
Donator
Joined
Oct 16, 2012
Messages
8,917
Haha yep! Then slam it, Like right to the floor with a good 5degrees camber and stretch the **** out of the tyres on fake rims.
 

KleeHar

Member
Joined
Apr 19, 2014
Messages
30
Yeah man some hello kitty on my splitter, spoiler angled to the sky you know my jam!....lolz :3
 

jesse888

Ek9+Turbo+Nurburgring= Heaven
Staff member
Donator
Joined
Oct 16, 2012
Messages
8,917
You need to do a build/hate thread for all the abuse.
 

KleeHar

Member
Joined
Apr 19, 2014
Messages
30
Mirror arrived today so iv shot it in, as the took it out yet to test but prob will refit a bit better other day.



:troll:
 

Attachments

  • $IMG_20140725_183225.jpg
    $IMG_20140725_183225.jpg
    351.5 KB · Views: 203

jesse888

Ek9+Turbo+Nurburgring= Heaven
Staff member
Donator
Joined
Oct 16, 2012
Messages
8,917
Yep, definitely ****.
When you take it back off weigh it against the stock mirror, just out of interest.
 

CR1S

New Member
Joined
Oct 31, 2009
Messages
1,618
I have a convexed broadway in my MX5, Reall good on a convertible as you having nothing blocking your vision. It's your car, your money. Put a dildo on the bonnet if you want. If that makes you happy
 

KleeHar

Member
Joined
Apr 19, 2014
Messages
30
Its mad no way will a broad view give you the say view inside a hatch like i can see out the side windows and not one blind spot with out been distorted, plus just looks mental lol.
 

oifovo

Well-Known Member
Joined
Jan 11, 2011
Messages
2,287
Looks like someone smashed a 80's disco ball in your car and bits got stuck to your windscreen LOL. But as above, it's your car so whatever rocks your boat bud!
 

elchunk

KCCO
VIP Member
Joined
Dec 22, 2008
Messages
6,969
i-see-everything.jpg


for the lolz.

If you like it fair play, im just an old kunt. :p
 
Top